En nu het kleine kamertje nog....


Enkele veranderingen zijn al op komst, het liet lang op zich wachten. Het had geen doel. Zal ik er een extra badkamertje van maken..? Wordt het een soort kast..? Of is het toch handig voor logees..?
Echter ik sliep er zelf vaak in als er logees aan de andere kant lagen. Het is iewat gehorig, en zo heb ik dan nog meer privé. Omdat het plafond steeds verder los kwam, sinds het behang verwijderd is, ben ik vast begonnen dat te stucken. Daarna beplakte ik het met een 4 mm dikke isoleer plaat/behang. En nu ik toch bezig ben er maar een bloemetjes behangetje overheen. Maar daar blijft het bij...ik heb er wel een bed gemaakt en het is er veel schoner en gezelliger. Maar af is het nog niet. Omdat ik het al een beetje heb ingericht is het lastiger het plafond af te maken. Tja...Nu nog de deur verven.